EN

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak REMOVU R1 współpracuje z twoją kamerą?

    Kamera GoPro w czasie rzeczywistym wysyła sygnał wideo w rozdzielczości 432 x 240 w kodeku HLS za pośrednictwem WiFi. Użytkownik GoPro może przeglądać w czasie rzeczywistym przechwycone wideo kamery GoPro za pomocą smartfona lub urządzenia z funkcją WiFi. REMOVU R1 odbiera strumień wideo z kamery GoPro poprzez Wi-Fi i wyświetla go na ekranie LCD, dokładnie w taki sam sposób jak ma to miejsce w przypadku smartfona.

  • Jaki jest zasięg przesyłu strumienia wideo?

    Zasięg współpracy między REMOVU R1 i kamerą może się zmieniać. Jeśli w pobliżu znajduje się wiele sygnałów WiFi, odległość ta może się zmniejszyć. Zalecana odległość współpracy w środowisku miasta wynosi około 10m, ale maksymalnie odległość współpracy na otwartej przestrzeni wynosi około 50 ~ 70m.

  • Dlaczego w przesyle obrazu między kamerą a REMOVU występuje opóźnienie?

    Wszystkie strumienie wideo charakteryzują się opóźnieniem w przesyle sygnału. Opóźnienie zależy od kodeka wideo i wydajności urządzenia. Kamera GoPro wykorzystuje kodek HLS do przesyłu strumienia wideo, dzięki czemu ma lepszą jakość obrazu i kompatybilność z urządzeniami WiFi. Jednakże kodek HLS charakteryzuje się dłuższym czasem opóźnienia niż inne kodeki jak np. MJPEG. Przy synchronizacji kamery GoPro ze smartfonem opóźnienie w podglądzie na żywo wynosi ok 1 ~ 2s i zależy od wydajności smartfona. Obecnie REMOVU R1 ma około 1s opóźnienia i wciąż staramy się poprawić tą wartość.

  • Jaka jest różnica między REMOVU R1 a aplikacją w Smartfonie?

    REMOVU R1 posiada możliwość zapięcia na nadgarstku, jest bardziej wytrzymały oraz ma większy zasięg działania WiFi.

  • Czy mogę używać REMOVU R1 pod wodą?

    NIE, w żadnym wypadku nie można używać REMOVU R1 pod wodą. Najważniejszym powodem jest to, że REMOVU R1 nie jest wodoodporny, a jedynie odporny na zachlapania wodą. Sygnał WiFi pod wodą również znacznie traci na sile.

  • Zasilanie jest włączone, ale nie ma podglądu na żywo. Dlaczego?

    • Sprawdź, czy funkcja WiFi w kamerze jest włączona. WiFi w kamerze musi być włączone, aby wysłać strumień wideo.
    • Sprawdź, czy REMOVU R1 jest połączony z WiFi kamery. Jeśli jest to twój pierwszy raz, kiedy łączysz się z kamerą, możliwe jest, że trzeba będzie ustawić SSID i hasło do kamery.
    • Sprawdź, czy akumulator REMOVU R1 jest wystarczająco naładowany. Jeśli poziom naładowania akumulatora jest zbyt niski, funkcja przesyłu strumienia WiFi nie zostanie aktywowana.
    • Sprawdź, czy odległość między REMOVU R1 i kamerą jest odpowiednia. Jeśli oba urządzenia znajdują się w zbyt dużej odległości, sygnał wideo może nie zostać przesłany w wystarczającym stopniu. Zalecana maksymalna odległość pomiędzy urządzeniem R1 i kamerą to 10m.
  • Mój REMOVU R1 jest włączony, ale nie reaguje na polecenia.

    Otwórz zaślepkę USB znajdującą się po lewej stronie urządzenia. Pod gniazdem USB znajduje się przycisk Reset. Naciśnij przycisk Reset długopisem lub ołówkiem, aż dioda LED zgaśnie. Następnie ponownie włącz urządzenie.

  • Jak mogę naładować moje urządzenie?

    Urządzenie można ładować za pośrednictwem komputera lub przy użyciu ładowarek sieciowych USB przez port USB wbudowany w urządzeniu REMOVU R1. Kabel do ładowania został dołączony do zestawu.

  • Po wgraniu pliku z aktualizacją oprogramowania pojawia się informacja "No firmware to update".

    Podłącz urządzenie R1 do komputera i wykasuj wszystkie pliki zapisane w jego pamięci wewnętrznej. Następnie skopiuj plik z aktualizacją oprogramowania (rozszerzenie .bin) do pamięci urządzenia i uruchom je ponownie.

  • Po wgraniu pliku z aktualizacją oprogramowania pojawia się informacja "Low firmware version".

    Komunikat ten oznacza, że posiadasz najnowszą wersje oprogramowania. Podłącz urządzenie R1 do komputera i wykasuj wszystkie pliki zapisane w jego pamięci wewnętrznej. Następnie uruchom urządzenie ponownie.

  • Removu R1 - instrukcja obsługi

Wyślij zgłoszenie

Nadal szukasz odpowiedzi?

Wyślij zgłoszenie serwisowe i otrzymaj odpowiedź na swoje pytanie.
Normalnie odpowiedzi na zgłoszenia udzielane są tego samego dnia, zwykle w przeciągu kilku godzin. Odpowiedzi udzielamy zgodnie z kolejnością ich otrzymania, więc czekaj cierpliwie a niebawem otrzymasz odpowiedź.

Removu by ESSEL-T



Copyright © 2016 FOXFOTO